AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020

AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020
www.galleriramfjord.net

Søk i denne bloggen

fredag 1. juli 2011

1,juli i Galleri Ramfjord

Victor har jobbet hele resten av denne uken og gjort masse konstruktivt. Sendt ut fakturaer, ordnet med transport av diverse bilder på hjemlån og hjemkjøring fra auksjonene. Flere kunstnere har vært innom og hentet arbeider og galleriet begynner å bli tomt for bilder. Solgt et fotografi av Ole Marius Jørgensen og et maleri av Trygve Åsheim. Jeg har begynt ferien, men en del som står igjen så jobber litt fra Portugal på pc og telefon. Jobber fortsatt med det hemmelige prosjektet vårt som skal offentliggjøres 1.august og må følge opp håndverkerne i galleriet slik at alt blir ferdig i løpet av sommeren. Jobber også med stipendutstillingen og nå er juryen nesten på plass, det blir veldig spennende. Trappen bak i avd III er nå helt borte og har blitt til et stort rom, gleder meg til å se det ferdig:-) Vi holder stengt i hele juli, men jeg jobber litt innimellom, men nå tar jeg noen dager fri fra pc og takker alle kunstnerne for at de ikke maser på meg i sommer-ferien! Fortsatt god sommer så lenge...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar