AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020

AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020
www.galleriramfjord.net

Søk i denne bloggen

mandag 27. juni 2011

27,juni i Galleri Ramfjord

I dag har vært den mest effektive dagen i galleriet noen sinne...Har tømt 300kvm med lokale, fikk hjelp av to hyggelige gutter og www.ryddogkast.com kom på to timers varsel og tok med seg alt av papp, søppel og emballasje...Fantastisk! Victor skal jobbe tirsdag-torsdag 12-16 også stenger vi for sommeren slik at håndverkerne kan få pusset opp. Idag har vi også spikret datoer for utstillingene i november OSLO/NYC. Vi åpner i Oslo 12.november og i New York 17.november, så Sol og jeg får en rimelig hektisk Exchange der, men det blir gøy og vi gleder oss!!! Kommer tilbake til hvilke kunstnere som skal med til Oslo fra New York og til New York fra Oslo...

Jeg kommer nok til å blogge litt i sommer, selv om jeg reiser på ferie i morgen. Det er alltid noe som skjer og selv om jeg er borte er jeg jo online ca 24 timer i døgnet slik jeg pleier...Med unntak av noen dager ute på Atlanterhavet i en seilbåt:-)

GOD SOMMER SÅ LENGE!

1 kommentar:

  1. Kos deg masse på ferie :)
    Blir spennende å høre mer om New York / Oslo :))
    Kanskje det blir tradisjon å dra på tur ... ;)

    c u

    SvarSlett