AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020

AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020
www.galleriramfjord.net

Søk i denne bloggen

torsdag 14. juli 2011

15.juli på ferie i Danmark

Tror ikke jeg har hatt over to uker sammenhengene ferie på flere år...så nå har jeg begynt å jobbe litt igjen, men bare litt. En del som står igjen iht til planlegging av det nye galleriet som åpner 13.august, vi lager et storslagent arrangement, men har bestemt oss for ikke å gå ut til pressen før 1.august, så fortsatt hemmelig. Jeg er veldig spent på håndtverkerne som forteller pr mail at alt går etter planen...det gjenstår og se. Har også lett etter en elektriker som kan montere strømskinner og strøm til belysning. Har fått inn masse søknader til stipendutstillingen som skulle gås igjennom å passe på at alle har fått svar om at vi har mottatt...har fortsatt noen igjen. Alle bildene måtte også gjøres om til lik str og merkes til juriering. Har forøvrig fått inn masse flotte arbeider! Telefonen min datt i vannet for litt over en uke siden, den ligger nå på bunnen av Atlanterhavet så hvis noen har prøvd å ringe meg, så er det derfor jeg ikke har svart. Jeg får en ny når jeg kommer tilbake til Oslo 22.juli. Fortsatt god sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar