AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020

AUKSJONSUTSTILLING JANUAR 2020
www.galleriramfjord.net

Søk i denne bloggen

onsdag 1. januar 2014

Godt nytt år!

2013 har vært et begivenhetsrikt år, galleriet har gjort kjempe-suksess og jeg har feiret 15 år som gallerist på St.Hanshaugen. Med flotte kunstnere, fine kollegaer, trofaste kunder og gode venner!

15-års jubileum 2013

Juleutstilling 2013

"The gallery's choice" 2013

I tillegg til over 20 utstillinger med Galleri Ramfjords faste kunstnere deltok vi på vår første kunstmesse i København i august med kjempe-suksess! Vi ble profilert på dansk TV2 og solgte godt. Gode tilbakemeldinger både på kunstnerne og standen vår. Noe som gjorde at vi valgte å gutse skikkelig og reiste til Miami for å delta på Scope i desember. Hadde null forventninger og det gikk så det suste. Der også. Kom hjem med en helsides anmeldelse, innkjøp av offentlige og private samlere, samt 12 solgte malerier på merittlisten. Det var en helt fantastisk opplevelse og vi skal defintivt tilbake neste år!

Art Copenhagen 2013
Scope Miami 2013
Scope Miami 2013

2013 har også vært et lærerikt år. Vi har lært masse om eksport/import og utfordringene ved å bo i et land utenfor EU.  Lært masse om transport, toll og moms. Jeg har lært at gode lojale ansatte/kollegaer er alfa omega, hadde ikke klart meg uten. Jeg har lært meg å sette ned foten og si at jeg faktisk har fri når jeg har fri og at noe/noen faktisk kan vente en hel dag. Jeg har fått merke janteloven på kroppen, men også fått utrolig mye positivt fra kollegaer i kunstverdenen. Noe jeg ikke hadde forventet og som jeg setter stor pris på. Pressen har også vært på plass og vi har fått mye skriverier i avisene. Setter umåtelig stor pris på det også! 

Dagsavisen 2013

Jeg blir litt provosert hver gang noen sier; "det går så bra for dere alltid, dere har så mye medgang". Det stemmer ikke. I galleriet har vi nok av utfordringer, det kommer bare an på hvordan man takler det. Jeg velger å se positivt på utfordringene og ta dem på strak arm. Velger å snu evt negativt om til noe positivt. Selv om ikke alt alltid går på skinner, er det er resultatet som teller og som man bør fokusere på. Og det blir som regel alltid bra...til slutt! 

OG ikke minst; det hjelper med positive medspillere!

Føler meg også veldig priviligert og takknemlig. Priviligert som har en jobb jeg elsker og som jeg gleder meg til å gå til hver morgen. Takknemlig for at jeg har verdens beste ansatte, de beste kunstnerne i stallen, dyktige samarbeidspartnere og ikke minst trofaste kunder/besøkende i galleriet! 

Scope Miami 2013

Takk for 2013 og takk til alle som har bidratt til et kjempe-år, både for meg og for galleriet! Og takk til alle dere som følger med og gir postive tilbakemeldinger, det betyr mer enn dere aner! 

Godt nytt år...og de beste ønsker for 2014. Håper vi sees! Hilsen Elisabeth 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar